vineri, mai 05, 2006

Pentru cei doritori de senzatii extreme in iarba, le recomand sa ia ceva de plastic pe ei sau haine pe care doresc sa le arunce ulterior. Mare scarba de planta: lasa urme peste tot si polenul intra in toate orificiile aparatului, mai pe scurt: mai mare daraua decat ocaua. Cred ca am petrecum mai mult timp curatand la aparat, obiective si haine de pe mine, decat am stat la pozat!
Va prezint incercarea mea de a poza japita asta de rapita.
Enjoy!










 
posted by Ionut at 12:31 p.m. |


5 Comments:


At 05 mai, 2006 18:03, Anonymous Anonim

Mai, mai, of, of, ultima nu are ce cauta in seria asta.....si e cea mai faina! :D....glumesc...dar chiar imi place cel mai tare

 

At 05 mai, 2006 22:49, Anonymous Anonim

Cum ultima e cea mai faina? Cele mai faine sunt... toate, in afara de ultima. Compuse bine, culori foarte reusite, echilibrul bun intre focus si blur.

 

At 06 mai, 2006 07:38, Anonymous Anonim

Mi-a placut ultima.

 

At 06 mai, 2006 12:56, Blogger Ana Panduru

Ma ung la suflet a cincea si... ultima!

 

At 19 octombrie, 2012 20:28, Blogger Elena Valentina

Dupa cum arata fumul acela galben, sunt sigura ca am trecut si eu pe aici, anul acesta. Este undeva in drumul dinspre Tulcea catre Bucuresti, undeva la un centru de cercetare a cerealelor, Fundulea daca nu ma insel.

 


Toate imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996.
  • legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe