duminică, martie 12, 2006
De la el am aflat ca un preot l-a reclamat la politie de 14 ori. A primit amenzi in valoare de 49 milioane lei, doar pentru faptul ca nu are unde dormi si cersi o paine. Erau vremuri cand biserica ajuta oamenii cu o masa calda si cu adapost. Ce am fotografiat aici a fost prima lui reactie la faptul ca m-am apucat sa-l fotografiez. Am discutat cu el cinci minute si m-a lamurit vis-a-vis de gestul lui. Nu m-a costat decat o flescaiala zdravana sa-l ascult.
Preferatul meu.


Trei mii de lei m-a costat fotografia asta. Primul lui gest a fost sa bage banii in gura. Nu stiu cauza, dar ma gandeam ca ii protejeaza de ceva sau de cineva.



Filosoful
Omul cu idei bune.


De la el am aflat ca isi cumpara aurolacul de la Lizeanu "ca acolo-s' chimicale multe". Il costa 125 de mii de lei "doza" si il tine cam o luna. Trist...



Unii mai prietenosi, altii mai reticenti si altii chiar violenti. Totul se rezolva cand le promiti "o bere" si se transforma in fotomodele autentice. Nu am cautat in mod expres sa fotografiez numai oameni fara adapost, dar tot imi ieseau in cale.
Daca intrii in vorba cu ei, surpiza este foarte mare! Sunt oameni ca oricare altii, cu o gramatica perfecta si cu multe povesti de spus. De singura poveste pe care se feresc s-o spuna este cea in care explica cum au ajuns pe strazi!

 
posted by Ionut at 6:35 p.m. |


2 Comments:


At 13 martie, 2006 17:25, Anonymous Anonim

Faine pozele, greu de imaginat viata lor.

 

At 07 noiembrie, 2006 14:31, Blogger Unforgiven

Fotografia "war" din seria "omul cu idei bune" mi se pare cea mai expresiva. Iti transmite o stare, te transpune acolo. Felicitari

 


Toate imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996.
  • legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe