joi, martie 09, 2006








Fotografii facute in doua minute, pana a iesit de nicaieri un pandar (a se citi badiguard) zelos, agitandu-se furtunos spre mine, precum ca nu am voie sa fotografiez pe acolo. tin sa mentionez ca ma aflam in mijlocul mizeriei din Piata Obor, cu o pisica moarta la piciorul meu!!! Ciudat e ca omul dupa aia cand a vazut ca ii raspund pe acelasi ton s-a mai linistit intrebandu-ma cu un calm iesit din comun daca sunt de la presa, vreo publicatie sau vreo televiziune. I-am spus ca sunt un "paricular" si ca-mi place sa fac poze-n piete.
De aici pana la scandal nu a fost decat un pas. Cata frunza si iarba au iesit de nicaieri inca doi paznici pacaliti si un "undercover" care intreba daca sunt probleme. Evident ca Bond tinea partea paznicilor pietari si parea ca tine situatia sub control. Intrebat de mine politicos unde scrie ca nu am voie sa fotografiez, mi se raspunde la fel de politicos ca sunt ordinele VERBALE ale directorului. Intrebati unde scrie, sau unde e vreun semn unde scrie negru pe alb ca e fotografiatul interzis, raspunsul ramane ferm: ORDINELE DIRECTORULUI!!! FUCK... cer regulametul de ordine interioara... nimic. Baietii raman fermi pe pozitie cu o atitudine de aruncat la gunoi. De fapt erau de mult aruncati la gunoi.. in Piata Obor.
Ma resemnez si ma duc sa-mi cumpar doua kilograme de castraveti murati si un buchet de zambile.

P.S.: Va recomand sa mergeti la pozat in Obor, doar de dragul discutiilor elevate cu oamenii in negru cu spray lacrimogen la brau, carora le place sa fie chemati pe numele de BODYGUARD. Halal
 
posted by Ionut at 11:20 p.m. |


5 Comments:


At 09 martie, 2006 23:57, Anonymous Anonim

Place textul...tampiti everywhere
...street foto chiar vreau de cateva saptamani sa fac...cine stie, poate la sfarsitul saptamanii ceva...am chef de fetze acre, altele, ca de a mea m-am saturat!!!

 

At 10 martie, 2006 00:00, Anonymous Anonim

Trăim în România şi pt. asta trebuie să plătim un preţ.

 

At 10 martie, 2006 00:02, Blogger Ionut

tot nu inteleg care-i pretul ala de trebe sa-l platim ca sa pozam intr-o piata de cacat!

 

At 12 martie, 2006 20:16, Anonymous Anonim

De ce te mai chinui sa intelegi?

 

At 17 martie, 2006 14:00, Anonymous Anonim

buna! faza nu e ca traiti in .ro... atata timp cat nu exista nici un indicativ ca nu se fotografiaza... uhhhaaa

in mod normal ar trebui dati in judecata... si faza e ca as face-o am avut acceasi problema cu ei acum 2 veri.... heheh si de abia astept sa imi fac timp pentru o tura de poze... ar fi o chestie sa mergem mai multi.. sa facem poze simultan..

btw, care e statul legal al pietii obor si daca chiar nu ai voie sa faci poze... ceea ce m-ar uimi...

gabi

 


Toate imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996.
  • legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe