duminică, noiembrie 18, 2007







Etichete:

 
posted by Ionut at 6:10 p.m. |


7 Comments:


At 19 noiembrie, 2007 10:30, Blogger Andreea Iordache

Frumoasa serie... felicitari pentru "trecerea" la film. Nuantele de gri foarte bune.
Bafta si astept in continuare poze frumoase.

 

At 19 noiembrie, 2007 16:36, Blogger Ionut

Multumesc de urare si de vizita. Te mai astept pe aici, ca pregatesc serii cu calatoria prin Europa.

 

At 20 noiembrie, 2007 17:30, Blogger stefan dinu

A 4-a e preferata mea. Nu stiu de ce, dar mi se pare ca la peisajele de iarna se preteaza cel mai mult minimalismul si imaginile cat mai putin aglomerate.
Ai tras direct pe film alb/negru sau cum?

 

At 20 noiembrie, 2007 17:35, Blogger Ionut

nu am tras a/n pentru ca inca nu am unde sa developez si filmele a/n au disparut din stocul meu pentru urmatoarea luna. aici ai dreptate cu peisajele dar, am vrut sa pun in ele cat mai multe detalii, mai ales din cauza prelucrarii...

 

At 21 noiembrie, 2007 00:44, Blogger Unknown

Dear Picco,
What a 'cool' series of some stunning B&W pictures. The place looks so enchanting and adventuress.
Thanks for sharing.
Shahid
www.lightchasers.net

 

At 21 noiembrie, 2007 20:48, Blogger Ionut

Thank you for stopping by, and i hope you'll be a frequent visitor from now on.
Be sure that the series will go on, because the winter just got started back here in Romania.

 

At 04 decembrie, 2007 23:15, Blogger Laura

superbe... felicitari! a dream world... ;)

 


Toate imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996.
  • legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe