duminică, aprilie 15, 2007
Primul meu post pe blog fara poze.

Pentru cei care treceti pe aici si nu mai vedeti ceva a nou postat pe site, vreau sa va anunt ca aparatul meu foto este la reanimare de trei saptamani si probabil va mai ramane acolo inca pe atat.
Voi lua o mica pauza, asteptand cu nerabdrare ziua in care voi primi telefonul de la service, fiind anuntat ca aparatul meu e viu si nevatamat si sa vin sa-l iau acasa.
Nu mai vreau sa mai scormonesc prin arhive! Nu mai vreau sa ma uit inapoi! Mi-e dor de el mai mult decat de maica-mea, mai mult decat cainele care mi-a fost furat, mai mult decat zilele de vara de pe malul dunarii la pescuit, mai mult decat orice.

Just want my baby back!
 
posted by Ionut at 5:04 p.m. |


3 Comments:


At 19 aprilie, 2007 14:29, Blogger Bogdan Tanase

Aoleu!Da' ce-a patit D200-le?

Serios vorbind, ii urez insanatosire grabnica! :)

Bafta!

 

At 20 aprilie, 2007 21:35, Blogger Ionut

@bogdan: nu stiu... s-o fi suparat pe proprietar!
@elena: multumesc! sper sa-l revad pana pe 1 mai, ca am planuri mari cu el la Nessebar!

 


Toate imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996.
  • legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe