duminică, februarie 11, 2007


Camera: Nikon D200, Aperture priority, f/8, Spot metering, AF-C, ISO 100

M-am trezit de dimineata si am luat drumul spre Snagov. Instalat recuzita pe malul lacului, reglat trepied, setup la aparatul foto, montat declansator destept, inceput declansari. 400 de cadre, montaj si aratat catre voi.

E prima incercare pe care o fac, asa ca fiti blanzi in comentarii (cu toate ca am gresit flagrant pe intreg parcursul procesului tehnologic), dar daca aveti intrebari legate de procesul in sine, nu ezitati sa intrebati!

Un bug care m-a prins si sunt gata sa-mi pun obturatorul aparatului la bataie, pentru ca vor mai exista incercari! Idei am multe, am invatat regulile de baza, o sa mai citesc si stati pe aproape.

Best is yet to come!

 
posted by Ionut at 8:03 p.m. |


10 Comments:


At 11 februarie, 2007 23:09, Anonymous Anonim

Ai unele greseli, ai miscat aparatul cam repede, dar cel mai deranjant e ca se termina prea repede.

Inca 250 de experimente d-astea si schimbi shutter-ul :P.

 

At 11 februarie, 2007 23:17, Blogger Ionut

arta, cere sacrificii! :)
s-a terminat asa repede, ca trebuia sa ajung acasa, cu diverse probleme. am gresit la masurare, adica am inceput pe spot-masurare pe cer, dupa care am trecut la matrix, ca-mi intuneca prea mult pozele. de acum incolo stiu ce am de facut!(ma rog, am aflat o chestie)

 

At 11 februarie, 2007 23:52, Blogger Uba Cristian

domnule e laudabil ce ai facut, oricum ce lucru ai vazut tu sa iasa bine din prima?! data viitoare iti va iesi mai bine. bafta multa!

 

At 12 februarie, 2007 08:02, Blogger Bogdan Tanase

Bun rezultatul; mai ales pentru prima incercare. Asteptam continuarea. Poate mai iei cativa colegi softpedisit cu tine sa faca "making of"-ul :))

 

At 12 februarie, 2007 09:28, Anonymous Anonim

A iesit bunicel experimentul.
Eu astept urmatorul, sper sa nu ne dezamagesti :D

 

At 12 februarie, 2007 10:25, Blogger Mircea

A iesit foarte bine dom'le , fii linistit. E admirabil efortul si rezultatul mie, unuia, imi place foarte tare.

 

At 12 februarie, 2007 10:31, Blogger Ionut

@mircea: sunt linistit. cu toate ca am facut o gramada de greseli, am invatat o gramada de tehnici si d-abia astept sa le pun in aplicare.
Va multumesc de vizita... si mai poftiti!

 

At 14 februarie, 2007 14:20, Blogger Victor Ciuruş

Cred ca dl. prof Mociornita ar fi mandru de isprava ta, chiar si asa, cu greselile aferente! ;) Anyway, keep up the good work!

 

At 24 octombrie, 2008 11:35, Anonymous Anonim

Ce fel de telecomanda ai folosit pentru a controla declasarea? Se poate cumpara de la noi sau ai luat-o de afara?

 

At 24 octombrie, 2008 23:07, Blogger Ionut

@cristi: este vorba de telecomanda Nikon MC 36. O gasesti si pe la noi destul de rar, dar e de gasit. Spor!

 


Toate imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996.
  • legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe