luni, noiembrie 27, 2006

 
posted by Ionut at 11:38 p.m. |


3 Comments:


At 28 noiembrie, 2006 03:53, Anonymous Anonim

Superba a doua!

 

At 05 decembrie, 2006 21:20, Anonymous Anonim

Salut, am vazut pozele, sunt faine. Am nevoie de ajutorul tau pentru o comparatie intre doua aparate. Trimite te rog adresa ta de email sau nr de telefon. Vreau sa-l dau cadou Mihaelei de Craciun, dupa consultare. Mihai (vecinu de la 83. Buna si vodca congelata)

 

At 06 decembrie, 2006 20:20, Anonymous Anonim

Sunt superbe pozele,amandoua!Imi place si liniste!Si ce aparate avea tipul asta? Sa imi zica si mie! Ca poate pot sa il ajut.Sa intre si pe site-ul www.efoto.ro pe selectia aparate foto!Eu sper sa il ajute!

 


Toate imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996.
  • legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe