sâmbătă, iulie 15, 2006

Ma repet. Asta e... Din nou Bulgaria (ma rog, Veliko Turnovo) se dovedeste a fi un loc mult mai primitor decat orice locatie turistica din Romania. Un obiectiv turistic aflat la o distanta relativ mica de Bucuresti, cam 140 km si foarte la indemana.
Singura faza proasta e vama: 560.000 taxa consiliul local Giurgiu, 900.000 taxe pod+taxa ecologica, 890.000 carte verde, 4 euro vigneta Bulgaria, 2 euro taxa ecologica la bulgari. Se poate sa va ceara si vamesul de-un ceai acolo, dar cel mai bine faceti pe prostul si mergeti mai departe (asa cum am facut eu).
Odata ajunsi la destinatie, uiti de toti banii si nervii cheltuiti in vama si intrii in atmosfera de sarbatoare a locului. Restaurante sunt la tot pasul si oriunde intrii e imposibil sa dai peste preturi scumpe si chelneri gretosi fara chef de servire. Toata lumea te primeste cu zambetul pe buze si te simti foarte bine in jurul bulgarilor.
Sambata seara, daca este vreun grup de turisti in oras e imposibil sa nu plateasca pentru spectacolul de sunet si lumini de la cetate! E ceva de vis si nu trebuie ratat asa ceva pentru nimic in lume. Cazarea e foarte ieftina, cam 23 euro/camera de doua persoane la hotel de trei stele cu mic dejun inclus (recomand Hotel Millenium).
Sunt multe de povestit, dar trebuie sa ajungeti acolo sa va convingeti singuri!
 
posted by Ionut at 12:47 a.m. |


9 Comments:


At 15 iulie, 2006 03:09, Anonymous Anonim

imi place textul... si foto, desi mi se par un pic prea deschise jos, dar la monitorul meu...????

 

At 15 iulie, 2006 04:02, Blogger boyarul

"Sunt multe de povestit, dar..."
Pai si de ce nu ne mai povestesti? Macar rezumativ.
Ne lasi cu "ochii'n soare"? ;)

 

At 15 iulie, 2006 10:55, Blogger Ionut

revin cu poze de la aceeasi destinatie si cu restul povestirii. :)

 

At 15 iulie, 2006 12:32, Anonymous Anonim

Frumoase poze!Excelenta vacanta!Du-te si in Paris!Si acolo gasesti o multime de obiective de pozat si nici macar nu trebuie sa platesti o taxa pentru asta.Sfatul meu:cauta o cazare ieftina fara masa inclusa!Cu masa te arde la pret.Si transportul e scump,dar in rest merita banii.

 

At 15 iulie, 2006 17:43, Blogger boyarul

Eu am fost la Paris (si in imprejurimi). Insa nu mi s-a parut extraordinar.
Personal preferi alte destinatii europene, gen Praga, NoviSad, Gdansk, Cracovia etc...

 

At 15 iulie, 2006 17:48, Blogger Ionut

Acelasi lucru il pot spune si eu. Nu prea ma dau in vand dupa clasicele clisee cu turnul Eiffel, sau mai stiu eu ce. Am fost si eu la Praga si pot spune ca mi-a placut mai mult. O sa mai caut prin arhiva si o sa mai postez niste poze de la Praga&Viena. Plec in Germania anul asta si voi bantui prin Bavaria la castele&stuff. Stati pe aproape, vi se pregateste ceva :)

 

At 21 octombrie, 2006 16:39, Blogger Alexandra Sandu

dar nu trebuie sa te impiedici te eiffel daca mergi la paris. farmecul orasului e pe strazi, prin cafenele, prin oameni. eu nu prea l-as da pe nimic :) recunosc ca mi-a placut si prin bulgaria, desi am fost doar in trecere... frumoase fotografiile tale de la veliko turnovo.

 

At 20 aprilie, 2007 13:30, Anonymous Anonim

bestiale pozele!
adevarul este ca orasul ofera multe locuri interesante de vazut si fotografia
felicitari pentru activitate

 

At 20 aprilie, 2007 21:24, Blogger Ionut

@allen: d-abia astept sa mai dau o fuga pana acolo! am pierdut multe ocazii de fotografiat si acum ma intorc cu idei noi

 


Toate imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996.
  • legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe